Een vliegende start van 2019 met de algemene ledenvergadering (AVL)

Flying ledenvergadering 2019

We beginnen het nieuwe communicatiejaar met de voeten op de grond en de blik op de horizon! Je bent op dinsdag 29 januari welkom op Maastricht-Aachen Airport! De magie van de luchtvaart? Verbinding door communicatie? Communicatief gezien speelt zich op en rond vliegveld Maastricht Aachen Airport heel wat af.

Jij bent van harte welkom bij de take off voor het nieuwe verenigingsjaar van het Communicatienetwerk Limburg. Het wordt interessant en gezellig. Dus – fasten your seatbelts.

1507940147251-drlcss

Nieuwjaar?

Wij maken er in elk geval een verbindende avond van: we toosten op het nieuwe jaar (kan nog net), we blikken kort terug op 2018 en vooruit naar het programma van komend jaar én we gaan in gesprek over omwonenden-communicatie.
Natuurlijk is er ruimschoots gelegenheid om met vakgenoten ervaringen, nieuwtjes en vooral gezelligheid te delen!

• Welkom en terugblik 2018
  • Financiële realisatie 2018 en voorstel begroting 2019
    – Akkoord op begroting
    – Kascommissie
  • Nieuw bestuurslid: Maaike Schilderman
  • Programmaraad 2019
  • Herontwerp website: Stoere Binken Design
  • Afsluiting ALV en opening nieuw verenigingsjaar

Omwonenden-communicatie?

Elke organisatie moet voorbereid zijn op het gesprek te voeren met mensen die opkomen voor hún belang. Wat als dat belang tegengesteld is aan dat van je organisatie? We gaan in gesprek met deskundigen op dit gebied aan de hand van de case ‘Maastricht Aachen Airport’.

Gasten: Hella Hendriks, manager marketing & communicatie MAA en Judy op het Veld, manager communicatie Chemelot.
Moderator: Marc Stoffelen.

Het nieuwe programma?

Dit jaar heb je als lid grote invloed op het programma vanaf mei. Jij bepaalt dus tijdens de algemene ledenvergadering mee wat er aan bod komt! De ALV is alleen al daarom een event om niet te missen.

Algemene Ledenvergadering?

Ja, we leggen verantwoording af. En nee, dat wordt zeker geen saaie, lange zit.

Praktisch

Locatie: MAA, Vliegveldweg 90, Maastricht Aachen Airport
Parkeren: kan op P2. Je krijgt bij binnenkomst een gratis uitrijkaart.
De bijeenkomst is in het restaurant.
Meld je snel aan en neem gerust een collega mee (introducés betalen 25 euro)

Je kunt je niet meer aanmelden voor dit evenement

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief