Communicatie en klimaatverandering: hoe krijg je draagvlak voor dit belangrijke thema?

 

Daarover praten op dinsdagavond 24 november Judy Op ’t Veld en Toos Hofstede tijdens een CNL-Zoombijeenkomst vanaf 19.30 uur.

Judy, werkzaam bij Chemelot legt uit wat er communicatief moet gebeuren om een terrein vol chemische bedrijven te vergroenen. Wat betekent dit voor de bedrijfsvoering, voor het personeel, voor de grondstoffen, voor de noodzakelijke brandstoffen, voor de processen en uiteraard voor de omwonenden? En hoe ga je hierover communiceren?

Hierna neemt Toos Hofstede van Viastory het stokje over. Al sinds haar studie heeft Toos de ambitie om de wereld te verbeteren. Voor haar zijn strategie en communicatie onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dit heeft ze bijvoorbeeld in de praktijk gebracht bij Gulpener, dat ze als duurzaam biermerk op de kaart heeft gezet. Daarnaast zet Toos zich, sociaal betrokken als ze is, belangeloos in voor onder andere de Maas Cleanup, het Climate Reality project van Al Gore, de Vrijheidsmaaltijd en de Earth Ambassadors. Tijdens de bijeenkomst van 24 november gaat ze hier uitgebreid op in en deelt met ons verschillende strategieën hoe te communiceren over duurzaamheid.

We rekenen op een interessante en interactieve avond over een belangrijke maatschappelijke ontwikkeling. Stel je vragen of deel je gedachten via de chat!


Je kunt je niet meer aanmelden voor dit evenement

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* indicates required